zestawienia zestawienia
2155
BLOG

36.WĄTKI DO WYJAŚNIENIA 4. Relacja live PolsatNews i wience

zestawienia zestawienia Polityka Obserwuj notkę 6
Materiały opracowane albo uznane za ważne przez Blogerów i Komentatorów w blogu FYM-a. W tym  blogu  nie  komentujemy, służy on tylko do umieszczania pomocnych materiałów. Ewentualne komentarze, dopiski, uzupełnienia - prosimy umieszczać pod bieżącą notką FYM-a.
 
 
Propatrianprzysłał komentarze, w których mowa o słynnej relacji na żywo stacji PolsatNews.
 
1.
"M: alfred: od 10.04.próbuję dopchać się do władz?? mediów?? z żadaniem wyjaśnień – dlaczego robią idiotów z polskiego społeczenstwa. Ponieważ :
1. w dniu 10.04.nadawano reportaż na POLSAT NEWS dotyczący tegoż wylotu.
2. w studio “gadające głowy” m.innymi wymieniały nazwiska części uczestników grupy.
3. dokładnie omówiono przyczynę opóżnionego wylotu tzw. grupy dziennikarskiej.
4. dokładnie pokazano miejsce lądowania (lotnisko w Smoleńsku i okolice) – szereg komentarzy w tej sprawie (łącznie z oświetleniem,które dokładnie pokazano i omówiono czemu służy) –
jednakże wyrażnie było widać, że żadna lampa się nie świeci. Nawet okienko w wieżyczce było ciemne.
5. Zarówno na lotnisku jak i jego okolicy nie było nikogo !!!! Dosłownie pustka. Żadnych samochodów ani autokarów aby uczestników dowieżć na miejsce uroczystości (mój komentarz – pomyślałem wówczas jak ten żul z MSZ traktuje POLSKICH PREZYDENTÓW – że zmusza ich do drałowania pieszo przez las a tu jest blisko 100 letni starzec – Kaczorowski).
6. W studio komentowano,że w Smoleńsku jest mgła – widoczność 500 m.
7. Pokazano,że jak z tego lotniska wystartował jakiś (rosyjski) samolot.
8. Pokazano, że właśnie ląduje samolot ale okazało się, że to nie nasz tylko rosyjski wojskowy. Jednak odmowiono mu prawa lądowania tutaj z powodu mgły. Miał lecieć na lotnisko zastępcze.
9. Pokazano faceta który chodził przy lotnisku (miejscowy?)- mówił poprawnie bez akcentu po polsku. Zapytano go co tu robi a on odpowiedział, że się przygląda i fotografuje. m.innymi
powiedział “ja jestem taki pies ogrodnika” – jak to rozumieć?
10. Nareszcie pokazano nasz samolot powiedzieli, że schodzi do lądowania. Latał nad lotniskiem, już był nad pasem ale się poderwał skręcił trochę w bok zaczepiając skrzydłem o mur ogradzający
lotnisko i przewody na których były zawieszone osłony (pomarańczowe) lamp. Odleciał jeszcze kawałek i upadł. Kołami w dół (nie było ich widać !!!) Pokazał się ogień na ogonie, póżniej nad dziobem. Samolot był cały.
W tej sytuacji przełączyłem na TVN24 i tu pokazano samolot w kawałkach, bez kadłuba (kiedy kadłub się rozleciał ????)
Sorry, że opisuję tak szczegółowo to co widziałem i chyba nie tylko ja. Ale ktoś nas – Naród Polski robi w bambuko !!! Władza nie wie o której godzinie była katastrofa !!!. Międzynarodowe komisje debatują, szukają satelitów amerykańskich a wystarczy zbadać taśmy z reportażem, gdzie jest dokładny czas i przebieg katastrofy !!!
Moje próby dojścia do upublicznienia tych informacji nie dały żadnego rezultatu. Może ktoś, kto ma większą siłę przebicia niż ja zorganizuje zbiorowe żądanie ponownego wyświetlenia tego reportażu aby wszystcy mogli zobaczyć jak to naprawdę było.
Niech ujawnią dziennikarza – autora reportażu. Dlaczego ta osoba milczy ??? – to nie był W.Bater.
Szkoda czasu na domysły, dywagacje, opinie różnych pseudo specjalistów. Znak zapytania dlaczego stacje POLSAT NEWS i TWN 24 zamknęły pyski, udają głupków robiąc różne wywiady i publikacje a cały czas posiadają dowody (choćby dokładny czas katastrofy) Moim zdaniem nie możemy wybierać nowego Prezydenta bez pełnej informacji o wypadku. O co do wszystkich bez względu na opcje polityczne – apeluję. To jest POLSKA RACJA STANU. Musimy poznać przynajmniej podstawowe fakty przed wyborami."
W tym momencie przypomniałem sobie jak dowiedziałem się o Katastrofie. Stałem w kolejce w piekarni po chleb. Doszedł starszy człowiek i opowiedział, co przed chwilą widział w telewizorze. Ten człowiek powiedział dokładnie to samo: "...pokazano nasz samolot powiedzieli, że schodzi do lądowania. Latał nad lotniskiem, już był nad pasem ale się poderwał skręcił trochę w bok zaczepiając skrzydłem o mur ogradzający lotnisko. Odleciał jeszcze kawałek i upadł. Samolot był cały, więc może nikt nie zginął".
Przerażające..."

2.
http://sprawa.salon24.pl/195621,polsat-news-czy-nagral-na-zywo-moment-za  - (strona już nie istnieje!)
komentarz  z 22. 06. 2010, godzina 09.01

"Moja mama, wiekowa, ale umysłowo bardzo sprawna osoba, oglądająca w telewizji tylko sport i politykę, twierdzi z uporem, że 10 kwietnia widziała w telewizji jak prezydencki samolot najpierw przechylił się na skrzydło a potem spadł. Zaraz zadzwoniła do mnie, mówiąc, że samolot spadł. Mówi również, że nie pomyślała w tamtej chwili, żeby ktokolwiek mógłby zginąć. Nie wierzyłem jej. Mówiłem, że coś musiała pokręcić. Nie dawała za wygraną. Widziałam i tyle. Szukałem potwierdzenia tej informacji w necie. Nic, cisza. Do dzisiaj. Teraz wierzę mamie. Koniecznie trzeba dotrzeć do tego nagrania.
2010-06-22 09:01
Samotnik"

3.
http://blog.rp.pl/ksiegarefleksyjna/2011/04/03/jak-zapamietales-dzien-10-04-2010/

poko pisze: 8 kwietnia 2011 o 09:45
"Chodziłem po pokoju, słuchając informacji , tych pierwszych..
O; 4-ro krotnym lądowaniu..o; JAK-u prezydenckim ..o; 132-uch pasażerach poległych…O; trzech osobach które przeżyły..

Przecież TAK mówili.. Przecież – nie byłem SAM który to słyszał..
„Coś”…mi mówiło , że nie był zwykły wypadek, zwykła katastrofa…
Ze sprzeczności informacji przebijał się chaos tamtego miejsca….nienaturalna podstawa Rosjan. Nie tych prostych – zwykłych ludzi, ale tych odpowiedzialnych za ŁAD medialny.
Widać było „spięcie” w przekazywanych informacjach. .które powodowało NIEŁAD..
Jedno mi utkwiło , zdaje się wtedy pokazywano film z lądowania samolotu, tuż przed kraksą. .i owo zahaczenie o brzozę..
Nigdy, go, potem nie widziałem."

wyszukał: Propatrian

xxx

Nieuszkodzony wieniec prezentowany jako znaleziony na miejscu zdarzenia:

http://noweczasy.salon24.pl/475276,wience

umieściła: epitwo

Materiały opracowane albo uznane za ważne przez Blogerów i Komentatorów w blogu FYM-a. W tym  blogu  nie  komentujemy, służy on tylko do umieszczania pomocnych materiałów. Ewentualne komentarze, dopiski, uzupełnienia - prosimy umieszczać pod bieżącą notką FYM-a.

zestawienia
O mnie zestawienia

Najważniejsze: 1. Przesłanki świadczące o inscenizacji na Siewiernym 5. Tezy Białej Księgi wg A. Ściosa 23. Najważniejsze wątpliwości 9. 4 głowne hipotezy na temat zdarzenia 10 kwietnia 31. Przesłanki wskazujące na wylot kilku samolotów 32. Mapy, podstawowe informacje Zestawienia mogą ułatwić orientację w materiale smoleńskim.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka